Гламур персональної в'язниці | Публікації | Litcentr
26 Грудня 2024, 09:40 | Реєстрація | Вхід

Гламур персональної в'язниці

Дата: 11 Серпня 2013 | Категорія: «Філософська лірика» | Автор_ка: сергій вінницький (Всі публікації)
| Перегляди: 793

Гламур персональної  в'язниці

Як сталося підкорення  мене, спраглого живця, 
залученого до виправдання життя в чистому вигляді? 
Від чого я відмовився? Я відмовився від кредитів! 
Врешті решт, я сплатив усі борги вільного часу? – 
Ці ризики я застрахував у AIG за взаємним погодженням. 
Я не переховувався від чесних інтересів у розмові із самим собою. 
Так, я купив  електронну картку і підключив до неї свою совість. 
Я просто позбавив себе  привілеїв на приємні  відчуття? 
Чому я втратив свою важливість у проблемах світу? 
Невже, між нашими інтересами не було порозуміння! 
Невже, мої чарівності є загрозою для сумління іншого? 
Як швидко змінилося прагнення неминучої казки? 
Як інтелект обмежив мене, що  я втратив безпеку душі? 
У мені не відбувається нічого такого, окрім катарсису. 
Моє  сумління  не фіксує потреби у своїй закономірності. 
Воно може заставити мене діяти всупереч моїм потребам. 
Воно може проникати всюди без прав і без свобод. 
Пігулка щастя перетворила мене на кошмар життя. 
Я споглядач керованого  життя, згідно чиєїсь  мудрості. 
Іноді це  жахає, іноді закликає до згоди й примирення. 
Я  більше не звертаю уваги на інтеракції самовикриття. 
До мого покаяння підключаються примари і діють проти мене. 
Вони розривають свідомість на загадкові шматки, 
і одразу експериментують руйнуючи все тіло, 
при цьому після декількох інтеракцій мене  звузили 
до такої відкритості, яка вже не терпить співучасті. 
Тепер я веду боротьбу за  відчуження 
власних істот-гангстерів у  вінницькій в'язниці. 
Мій начальник викликає до мене великі збройні сили, 
щоб ті потурбувалися про мою безпеку 
на випадок екстрених ситуацій у в'язниці. 
Мені повідомляють різницю моєї зубожілої смерті 
і праведної смерті  моєї набожної матері, 
свідомої монашки Антонівни, яка загинула 
в наслідок нечесної  гри на пільги і привілеї 
відчужених і відкуплених у дівчаток-монашок 
в період  їхнього пристосування  до життя 
у жіночому  концентраційному таборі. 
Моя свідомість засвоїла персональні займенники охорони, 
які не потребують з’яви соціальних привидів, 
які вказують мені дорогу в  пекло у межах і за межами 
мого концентраційного гламуру. 
Чому я   є усуненим із надр душі?  Чому я є залученим до самозаперечення? 
Чому не можу отримати хоч якусь свободу осмислення себе? 
Куди поділась моя свобода думки, слова, зміненої свідомості? 
Чому мої самоспостереження не змінюють моїх  дій 
і мого вибору  серед залучених до гламуру життя? 



2 коментарі

avatar
на мой вкус: очень дооолго. и вопросы излишни, ими перегружен текст. ведь вопросы подразумевают какие-то ответы, а автор ответов не дает. далее: много местоимений. возможно, так задумывалось, что несколько оправдывается фразой "Моя свідомість засвоїла персональні займенники охорони". но мне, читателю, все равно их много.
avatar
Дякую  plmn  за очевидні і слушні зауваження. Згоден,  текст має  негативне емоційне забарвлення. Нудні, надто випадкові, прозові мовні конструкції превалюють над високими, емоційними, поетичними, позитивними. А самих займенників  у тексті до чорта! Ця морфологічна аномалія свідчить про стан героя оповідача, ліричного героя, як  неадекватну істоту. Його відкриті запитання запалюють у серйозного читача несприйняття їхнього сенсу. Взагалі,   образ  оповідача  використовує  надмір  морфологічних(займенників) і синтаксичних структур(відкритих запитань), а це велика ймовірність того,  що повний  неадекват самотнього в'язня, реальний, а не уявний. Маргінальний герой-оповідач-в'язень виявляє самого себе через надмір особистих "проблем". Відповіді на поставлені  запитання у самому тексті відсутні, проте для читача вони очевидно існують,  a шляхів знаходження відповідей дуже багато, і всі вони є досвідом персонального життя(несприйнятого гламурного світу егоїста).

Залишити коментар

avatar