22 Грудня 2024, 08:29 | Реєстрація | Вхід
/ Онлайн-курс з книжкового маркетингу - 13 Липня 2021

Онлайн-курс з книжкового маркетингу

Категорія: «Курси та лекції»
Дата: 13 Липня 2021 (Вівторок)
Час: 14:00
Вартість: Обов'язкова реєстрація
Місто: Україна
Рейтинг: 0.0
Матеріал додав: pole_55
Кількість переглядів: 1059


House of Europe запрошує до участі в Онлайн-курсі з книжкового маркетингу.

Курс допоможе зробити так, щоб ваші видання знайшли своїх ідеальних читачів. Ви дізнаєтеся як рекламувати книжки, зацікавити ЗМІ та лідерів думок новинками, вести соцмережі видавництва, працювати з різними каналами збуту та застосовувати маркетингові інструменти.


Щотижня ви будете виконувати домашні завдання, щоб створити власний маркетинговий план. Зворотний зв'язок щодо роботи отримаєте від викладачів курсу: СЕО німецької PR-агенції для видавців Literaturtest Матіаса Фойгта та спеціалістки з діджитал інновацій та стратегічного книжкового маркетингу Інни Білоножко.

Курс проходитиме у вересні-жовтні й триватиме п’ять тижнів. Навчання відбуватиметься онлайн на платформі ВУМ. 

Ця можливість підійде:

  • Видавцям
  • Артдиректорам видавництв
  • PR-менеджерам видавництв
  • Директорам з маркетингу, які працюють у видавництвах
  • Представникам видавництв, що опікуються книжковим маркетингом
  • Усім, хто не має досвіду у книжковому маркетингу, але дуже цікавиться темою 
Програма курсу

  • Лекція 1. Зв'язки з громадськістю: як працювати зі ЗМІ, блогерами та інфлюенсерами, писати пресрелізи, використовувати книжкові каталоги та вимірювати результати роботи. 
  • Лекція 2. Соцмережі: як обрати у яких соцмережах має бути присутнє ваше видавництво та вести Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, Twitch. 
  • Лекція 3. Маркетинг та диджитал маркетинг: як писати про книжки, проводити успішні онлайнові й офлайнові події та готувати трейлери книжок. 
  • Лекція 4. Канали збуту: як налаштувати ланцюг поставок та працювати з онлайновими та офлайновими каналами збуту. 
  • Лекція 5. Маркетингові інструменти: як використовувати модель POEM (paid owned earned media) в роботі та оцінити ефективність каналів.
Викладачі курсу

  • Матіас Фойгт — СЕО і засновник PR-агенції Literaturtest, яка надає послуги видавцям, авторам і книгопродавцям. Компанія спеціалізується на комунікації в соціальних медіа, маркетингу, рекламі та PR. Literaturtest є організатором Тhe future!publish — однієї з провідних конференцій для німецькомовного книжкового сектору.
  • Інна Білоножко — книжкова аналітикиня, аудиторка та лекторка. Має магістерські ступені з фінансів (Київ) та міжнародного видавничого бізнесу (Лондон), диплом аудитора за міжнародною кваліфікацією ACCA DipIFR. Спеціалізується на цифровому аудиті видавничого бізнесу, діджитал інноваціях та стратегічному книжковому маркетингу. Співпрацює із англомовними і вітчизняними видавцями у комерційному та академічному сегментах. Авторка Telegram-каналу про англомовний видавничий світ cynical_publisher.
Що потрібно для участі?

  • Працювати у видавничому секторі
  • Цікавитися маркетинговими процесами в книжковому секторі
  • Розуміти, як ви будете застосовувати набуті знання у своєму видавництві
  • Знати англійську мову, щоб спілкуватися з лекторами
Як подати заявку?

Заповніть форму на онлайн-платформі: https://houseofeurope.grantplatform.com/
Кінцевий термін прийому заявок: 13 липня 2021 о 15:00.

Що ще важливо?

  • Експерти оберуть 30 учасників. Відібраних учасників ми повідомимо до 10 серпня 2021.
  • Визначним критерієм відбору буде ваша мотивація.
  • Експерти надаватимуть пріоритет представникам малих незалежних видавництв.
  • Обов‘язкова умова участі — ви маєте відвідувати всі заходи курсу та виконувати всі завдання.
Якщо у вас залишились питання — пишіть

  • Катерина Алимова, kateryna.alymova@houseofeurope.org.ua
  • Ганна Пінчук, hanna.pinchuk@houseofeurope.org.ua
Джерело інформації - офіційний сайт програми House of Europe 


0 коментарів

Залишити коментар

avatar