Новий рік, новий конгрес, нові теми, тривалість і формати!
З 18 січня по 7 лютого триватиме реєстрація на VII Конгрес «Література в Дії», що цьогоріч перетворюється на Literature In Action Week.
Протягом 7 днів, з 22 по 28 лютого, на аудиторію заходу очікують 7 блоків від 7 провідних організацій, інституцій і фестивалів літературного сектору.
Litosvita готує блок з формування і реалізації фахових освітніх програм. Офіс «Львів - місто літератури ЮНЕСКО» – про партнерство і механізми функціонування мережевих проєктів у часи кризи. Український інститут книги пропонує разом подумати над тим, як зробити своє місто «Книжковою столицею», а Українського ПЕН – про те, якими є найважливіші етапи роботи з преміями. Цілий подвійний блок готує Книжковий Арсенал, що запрошує до розмов про стратегування проєктів й роботу з професійними аудиторіями. Поміркувати над тим, як комунікувати регіональні культурні проекти, щоб вас чули саме ті, хто треба, пропонує Мистецька рада «Діалог». І, на завершення тижневого марафону, Форум видавців запрошує на розмову про адаптацію до онлайн-форматів роботи і нового життя. Усе це – інтерактивно, у ZOOM-ах, онлайн.
Новим буде й формат подій – більшість блоків передбачають практичну роботу у групах. Приблизно годину триватиме лекційний виклад, і біля години готуйтесь разом напрацьовувати варіанти дій, активностей, збирати корисні поради. Після завершення заходу кож_на учасни_ця отримає Пам'ятку з підсумками групової роботи та матеріалами блоку.
Записи і трансляції заходів будуть радше винятком. Кількість осіб на участь у деяких з них – обмежена. Не баріться із реєстрацією, і максимальна кількість плюшок дістанеться саме вам!
Програма Literature In Action Week 2021
22 лютого, понеділок, 15:00 - 17:00 | Місця: 90 осіб (!)
■ Як формується і реалізується фахова освітня програма
Спікер: Дмитро Стретович, співзасновник LITOSVITA, співзасновник і директор видавництва Pabulum, координатор багатьох літературних і книжкових проєктів
Теорія: Експертиза під час підготовки програми. Способи формування контенту програми: модулі, тематичні блоки. Підбір лектор_ок / спікер_ок. Вибір оптимальної форми заняття (лекція, практичне заняття, майстер-клас, воркшоп, вправи з креативності тощо). Супровідні матеріали до занять. Фінальне завдання навчального курсу. Вивчення (врахування) фідбеку учасників.
Практика: робота у групах з тематики блоку.
23 лютого, вівторок, 12:00 – 14:00 | Місця: без обмежень
■ Як працюють мережі за умов невизначеності
Спікерки: керівниця офісу «Львів - місто літератури ЮНЕСКО» Богдана Брилинська, проєктна менеджерка Анна Хрякова
Теорія: Специфіка роботи великих мереж партнерств в умовах росту та невизначеності. Виклики, ризики, індикатори, а також питання налагодження внутрішньої комунікації та планування проєктів між партнерами, які перебувають у різних вихідних умовах.
Практика: спільна розробка механізмів функціонування мережевих проєктів, що можуть бути корисними в контексті умов невизначеності.
24 лютого, середа, 11:00 – 13:00 | Місця: без обмежень
■ Як зробити місто «Книжковою столицею»
Спікерки: Анастасія Євдокимова, начальниця відділу промоції читання Українського інституту книги; Юлія Колісник, провідна фахівчиня відділу промоції читання.
Теорія: Підходи до створення і наповнення «Книжкової столиці». Досвіди інших країн, формати заходів, варіанти взаємодії з медіа та міським простором, діяльність онлайн і офлайн, книжкові об'єкти у місті, вектори роботи з навколо літературними постатями.
Практика: робота у групах з тематики блоку.
25 лютого, четвер, 15:00 – 17:00 | Місця: 100 осіб (!)
■ Премії як інструмент для розвитку і змін в літературній екосистемі
Спікерка: Тетяна Терен, виконавча директорка Українського ПЕН
Теорія: Найважливіші етапи в роботі з преміями. Формування концепції, пошук партнерів, розподіл ролей між співзасновниками, відбір заявок, робота журі, експертна частина, промоція, підготовка церемоній нагородження. Як визначити, яких саме премій бракує сектору та як премії і конкурси можуть стати інструментом для змін в культурній чи медійній екосистемах.
Практика: робота у групах з тематики блоку, розробка попередньої концепції і плану реалізації кількох проєктів.
26 лютого, п’ятниця, 11:00 – 12:00 | Місця: без обмежень
■ Стратегування проєкту:
від візії програм і виставкових проєктів до кризових ситуацій
Спікерка: Юлія Козловець, координаторка міжнародного фестивалю Книжковий Арсенал
Теорія: Стратегування як спосіб бути на одній сторінці з командою; стратегічні концепції і напрямки та їхнє підпорядкування комунікаційній стратегії організації; ресурси і ризики, аналіз середовища і оціночні індикатори; підготовка до успішного стратегування; офлайн- та онлайн-інструменти, які допоможуть досягти результатів; план дій під час кризових ситуацій.
26 лютого, п’ятниця, 12:00 – 13:00 | Місця: без обмежень
■ Стратегії роботи з професійними аудиторіями:
літагенти, літменеджери, книжкові дизайнери
Спікерка: Оксана Хмельовська, кураторка програм професійного розвитку фестивалю Книжковий Арсенал
Теорія: Методики визначення потреб аудиторій. Соціологічні дослідження, опитування і глибинні інтерв’ю. Як від стратегії колеса життєвого балансу і Вікон Джахарі перейти до Матриці Ейзенхауера і зрозуміти себе та як плекати додану вартість для аудиторій онлайн.
27 лютого, субота, 14:00 – 16:00 | Місця: 25 осіб (!)
■ Язик до Києва доведе, а в Києві заблудить: як комунікувати регіональні культурні проекти, щоб вас чули саме ті, хто треба
Спікерка: Євгенія Нестерович, програмна директорка ЛМГО Мистецька рада «Діалог», менеджерка проектів Чеського центру у Києві, культурна критикиня. Як менеджерка спеціалізується на розробці та реалізації комунікаційних стратегій.
Теорія: Для чого проекту комунікаційна стратегія, хто її укладає, і на якому етапі роботи? Як (пере)визначити свої цільові аудиторії і побудувати з ними розмову?
Практика: сегментування ЦА для власних проектів і формулювання ключових повідомлень для них.
28 лютого, неділя, 14:00 – 16:00 | Місця: без обмежень
■ Адаптація до онлайн-форматів роботи (і нового життя)
Спікерка: Софія Челяк, програмна директорка Львівського міжнародного «Форуму видавців»
Теорія: Адаптація до швидких змін і нестабільних зовнішніх обставин: чому треба не складати руки. Що таке онлайн-фестиваль і чим він відрізняється від фестивалю офлайн. Цифрові інструменти для реалізації проектів в сфері літератури та видавничої справи. Навички програмування та проведення подій в онлайні. Чого навчив нас онлайн і що ми збережемо після повернення до «нормального життя».
Увага! В програмі можливі незначні зміни.
Реєстрація
До участі у Literature In Action Week запрошуються представни_ці літературного сектору, зокрема і у першу чергу – очільни_ці і менеджер_ки культурних проектів, організацій, фестивалів, ініціатив, видавництв, бібліотек та книжкових просторів
Участь у заході є безкоштовною. Реєстрація – обов'язкова.
Зверність увагу, кількість місць на деякі заходи є обмеженою.
Форма реєстрації: https://forms.gle/iF9sFniYJk9hx9MR7
Період реєстрації: з 18.01 по 07.02.
Організатор: ГО «Український Літературний Центр». Партнери: Український інститут книги, Офіс «Львів – Місто літератури UNESCO», «Книжковий Арсенал», ГО «Форум видавців», Litosvita, ЛМГО Мистецька рада «Діалог», Місяць авторських читань у Львові, Український ПЕН, Аналітичне і синтезуюче бюро BUT, Культурно-видавничий проект «Читомо» та інші.
Подія у Facebook: https://fb.com/events/226381469043588/
Про Literature In Action: http://bit.ly/2ALLe9c
Робоча платформа LIA у Facebook: www.fb.com/groups/LiteratureInAction/
Контактна адреса для питань: info@litcentr.in.ua