ІХ Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал» відбудеться 22-26 травня 2019 року. У фокусі IX Фестивалю – тема співжиття, спільного буття на основі цінностей і домовленостей.
ІДЕЇ ПОДІЙ
Продовжуючи кураторський відбір заходів, покращуючи їхню якість і актуальність, Книжковий Арсенал намагається не нарощувати кількісні показники, дбаючи про змістовне наповнення, унікальність й інноваційність заходів. Кураторська команда Книжкового Арсеналу активно готує фестивальну програму, і організатори будуть вдячні, якщо ви надішлете їм до 4 лютого 2019 року ідеї ваших заходів, аби КА змогли сформулювати спільні інтереси і теми.
Цього року буде скорочено кількість подій у кураторських програмах, вперше організовуючи два Комерційні майданчики, на які буде відібрано події.
Приймаються лише до 10 ідей від кожного потенційного Учасника програми, тож ретельно підійдіть до формування ідей. Від Учасників до розгляду приймаються заявки ідей на проведення заходів, пов’язаних лише із новими проектами та книжками, які були видані протягом останнього півроку і не мали широкої промоції до Фестивалю.
Прийом ідеї ваших заходів тріває до 4 лютого 2019 року.
Для цього заповніть форму: https://bit.ly/2Eir8pU
МІЖНАРОДНА ПРОГРАМА
Триває робота й над Міжнародною програмою фестивалю. Знаємо, що багато хто з вас активно працює і має плани щодо видавничого портфеля Весни-2019, а також має нариси потенційних закордонних учасників ваших проектів.
Якщо ви ще не розповіли Кніжковому Арсеналу про них, якнайшвидше сповістіть електронним листом на адресу bookprogram@artarsenal.gov.ua з назвою «Міжнародна програма-2019», кого з закордонних гостей ви хотіли би бачити як учасників дев’ятого Книжкового Арсеналу, аби разом ви могли презентувати нову книгу, провести важливу дискусію чи реалізувати культурний проект.
БІЗНЕС-МАЙДАНЧИК
Команда Книжкового Арсеналу переконалась, що Бізнес-майданчик для переговорів – чудова нагода для інтеграції українського книжкового ринку у міжнародний контекст, підвищення інтересу закордонних видавців та книжкових інституцій до України та налагодження нових партнерств.
Як і попередніх років, Книжковий Арсенал організовує програму переговорів між українськими та іноземними видавцями, літагентами, перекладачами та керівниками книжкових інституцій за заздалегідь сформованим графіком.
АВТОГРАФ-СЕСІЇ
У межах стенду дозволені автограф-сесії, пов’язані з книжками, які не суперечать законодавству України. Але з метою врегулювання цих заходів і оперативного сповіщення відвідувачів про них команда фестивалю вирішила подбати про анонсування автограф-сесій у вхідних зонах правого і лівого крила Фестивалю. Учасник виставки-ярмарку отримає відповідну форму заявки на автограф-сесію до 1 квітня, яку він повинен заповнити до 30 квітня. Оргкомітет створить розклад автограф-сесій на стендах видавців. Детальніше про це у пункті 3.5 Положень про умов участі.
КОМАНДА
Як і минулих років, авторські, тематичні програми та спеціальні проекти формуватиме кураторська команда незалежних критиків, культурних менеджерів та відомих письменників, спеціально запрошених Мистецьким арсеналом, що індивідуально залучатимуть до участі спікерів і видавців.
Також пропозиції та ідеї можна надсилати на адресу bookprogram@artarsenal.gov.ua
Детальніше за посіланням: artarsenal.in.ua/knyzhkovyj-arsenal/pro-proekt/uchasnykam-programy/