Мета заходу: сформувати боєздатний загін молодих видавців, редакторів, письменників, дизайнерів, ілюстраторів, каліграфів для штурму інформаційного простору та активізації видавничої справи України спільними тактично продуманими силами.Аудиторія: студенти різних напрямків підготовки; "практики” видавничої справи – молоді спеціалісти та представники українських видавництв незалежно від свого віку; просто любителі книги і всього книжкового.VIP: президент Форуму видавців у Львові Олександра Коваль, президент Асоціації видавців і книгорозповсюджувачів Олександр Афонін, генеральний директор видавництва "Клуб сімейного дозвілля” Олег Шпільман.===============================Фестиваль молодих видавців і редакторіввіднині виходить в люди зі слоґаном«Штурмові загони Ґутенберґа!»12-13 травня культурно-видавничий проект «Читомо»вдруге проведе книжковий фестиваль, на якому зберуться:1) усі причетні до створення книг – видавці, редактори,художники і дизайнери, ілюстратори, "конструктори книги", друкарі;2) усі хто книги просто любить – читати, гортати або споглядати на відстані.Місце дислокації — Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка.Підготовка бійців розпочнеться з інтерактивної лекції «Продажна критика» за участю КостянтинаРодика, Михайла Бриниха, Тараса Федюка та Іллі Стронґовського. УчасникиФестивалю ознайомляться із правилами, законами ведення бойових дій та статутомвірності справі. Наступним етапом гартування стане майстер-клас Юрія Пероганичата Андрія Бондаренка, де буде розглянуто питання розвитку україномовної Вікіпедії.Для поціновувачів ефективної зброї, вдалого оригінального оформлення книги, будуть презентовані роботи відомих книжкових дизайнерів Андрія Лесіваі Романи Романишин (творча майстерня «Аґрафка»).Літературний клуб «Маруся» проведе «Живий буккросинг», де кожен, хто має улюблену книжку і здатенїї представити, зобов’язаний проявити свої ораторські, можливо, навіть командирські вміння.Відкриття заходу обійдеться без салютів та залпових пострілів, однак розважати штурмові загони буде кому. Для цього запрошені такі музичні гурти, як «Вперше чую», «Назад шляху немає»,та інші, з якими ще ведуться активні переговори.Дмитро Стус викличе на герць представників порталу « http://EX.UA ».Перемовини точитимуться навколо «Бібліотеки ХХІ століття»,що приведе до представлення стратегії створення української електронної бібліотеки.До розстрілу зацікавленими запитаннями готується Олег Шпільман,генеральний директор Книжкового клубу «Клуб сімейного дозвілля».Відібрані молоді бійці покажуть свої проекти на презентації видавничих ідей у форматі печа-куча.Окрім того, спеціальним заходом стане «Прийом на роботу». Відомі видавництва готовіпоповнили власні редути учасниками Фестивалю, зокрема студентами. Резюме +співбесіда = працевлаштування. Варто поборотись!Із настановами виступлять Олексій Чекаль (розпорядження про каліграфію у видавничій справі) й Микола Ковальчук (наказ про модульні сітки).Бізнесову частину бере під командування Олексій Колісник,який проведе тренінг для акул / дельфінів бізнесу (кільксть місць обмежена!).Другий фестиваль молодих видавців не обійдеться без феєричної «Ночі в бібліотеці», де проходитимуть літературні читання та кінопокази, а ще там буде багато-багато письменників,музики та книжок. Не забудьте прихопити спальники!Бойову готовність підігріватимуть постійні заходи: виставка артбуків, фоторобіт, видавничихпомилок, «каліграфічних» плакатів, зйомки фестивального фільму, видання артбукуза 2 дні (журнал «Коза») та книжка за 24 години (Літклуб «Маруся»). Всі охочізможуть отримати спецформу видавця, розмальовану молодими художниками ікаліграфами та багато інших приємностей.«Книга за 24 години»12 травня у рамках Другого фестивалю молодих видавців іредакторів відбудеться інноваційний для України флешмоб-проект «Книга за 24 години»! Літклуб «МАРУСЯ» запрошує молодих видавців, редакторів, журналістів і всіх зацікавлених у приміщення Інституту журналістики КНУ ім. Шевченка, щоб за24 години створити повноцінну якісну книгу.Під час події учасники опиняються в «лабораторних» умовах справжньої редакції:моделюється робота редакції за чіткими правилами і часовими рамками.Акція проходить за наступним планом:- brainstorming всіх учасників;- визначення цільової аудиторії видавничогопродукту, концепції, тематики, формату тощо;- розподіл обов’язків і завдань;- виконання певного виду роботу;- презентація книги.В результаті організатори викладуть книгу вІнтернеті у форматі pdf, яка буде доступна для скачування.Для участі в проекті потрібно зареєструватись тут: http://bit.ly/i4lHBEЧому потрібно взяти участь у події?Для того, щоб:- навчитися працювати у редакції в умовах жорстких дедлайнів;- знайти однодумців і нових знайомих із сфери книговидання й літератури;- закріпити і вдосконалити знання і досвід з редакційно-видавничої справи.- весело і цікаво провести час.Контактна особа Фестивалю: Дмитро Стретович(тел.: 068-803-24-97, e-mail: dmytro.stretovich@gmail.com)
Другий фестиваль молодих видавців і редакторів: Штурмові загони Ґутенберґа
Категорія: «Фестивалі»
Дата: 26 Квітня 2011 (Вівторок)
Час: 16:58
Рейтинг: 0.0
Матеріал додав: pole_55
Кількість переглядів: 2937
Дата: 26 Квітня 2011 (Вівторок)
Час: 16:58
Рейтинг: 0.0
Матеріал додав: pole_55
Кількість переглядів: 2937