«Люди вірять фейкам, але це у всьому світі так. Україна не унікальна!». Типовий коментар під матеріалами про вплив інформаційних вірусів на мислення та поведінку українців.
Так, ми всі живемо в період трансформації аналогової ери в цифрову. Нових правил споживання інформації немає. Концентрація фейків росте. Проте їх вплив на процеси всередині країни різний.
США оговталися від захоплення Капітолії за кілька годин. В України на таке йдуть роки.
- В чому різниця впливів інфовірусів на життя людини та суспільства у США та України?
- Чи домінуватиме демократія в цифрову еру?
- Чи можлива демократія в Україні без інфогігієни населення?
- Чи важлива інфогігієна співробітників для бізнесу?
Про це і не тільки в розмові Оксани Мороз з Ярославом Ажнюком, який 6 років жив та працював у США.
Учасники:
- Ярослав Ажнюк, співвласник та СЕО Petcube. Будує міжнародний бізнес з українським корінням. До цього очолював одне з перших українських діджитал агентств.
- Оксана Мороз, засновниця ініціативи по інформаційній гігієні "Як не стати овочем”, авторка книг "Нація овочів?” та "Боротьба за правду”.
Посилання на трансляцію буде опубліковане напередодні онлайн-зустрічі.
Подія у Facebook: https://www.facebook.com/events/434753624445113