Всеукраїнський фестиваль креативної молоді CreativeHub оголошує низку мистецьких конкурсів.
Мета фестивалю – підтримати професійний і творчий розвиток української молоді; ознайомити студентів та абітурієнтів з потенційними роботодавцями; показати залаштунки творчих професій; дати перші навички, які потрібні на ринку.
Аудиторія фестивалю: студенти різноманітних спеціальностей, які прагнуть працювати в галузі креативу та інформаційних технологій, проактивні старшокласники, їхні батьки.
Попри війну, молоді люди прагнуть розвиватися та відновлювати Україну. Варто їм у цьому допомогти. Такий фестиваль дасть для багатьох старшокласників і студентів натхнення на подальші досягнення.
Фестиваль буде проходити в smart-укритті при Київському політехнічному інституті ім. Ігоря Сікорського. Участь у фестивалі безкоштовна. Для учасників фестивалю проводитимуться лекції та майстеркласи.
Програма фестивалю поділяється на 3 частини:
Частина 1. Конкурс соціально відповідального контенту
Учасники подають на конкурс креативні продукти (відео, інтерв’ю, репортажі, анімація, листівки, постери, книжкові видання, кліпи, буктрейлери, бренд-буки тощо) за такими номінаціями:
- Стоп фейк
- Зміни заради майбутнього
- Інклюзивне суспільство
- Збереження культурної спадщини
- Інформаційна підтримка українського бізнесу (продукту)
- Успішний випускник КПІ
Нагородження переможців відбудеться 18 травня 2024 року.
Частина 2. Конкурс письменницької майстерності
Учасники матимуть змогу подати свій літературний твір (як прозу, так і поезію) на розгляд журі. За результатами буде визначено переможців за кожним видом літератури.
Участь у конкурсі можуть брати студенти бакалаврату й магістратури та старшокласники (10–11 клас).
Дедлайн подання творів: 1 травня 2024 року.
Твори надсилати через форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfwp3ajoQnUJGjOhEIOZKnWuHPzDD8Yon5f1IkfZDNhVd_giA/viewform?usp=sf_link
У категорії «Поезія» приймаємо твори такої тематики:
- Мрії
- Пригоди
- Майбутнє
- Природа
- Подорожі
- Архітектура
- Сучасне суспільство
- Краса у повсякденності
- Внутрішня гармонія
- Історичний екскурс
Нагородження переможців відбудеться 18 травня 2024 року.
У категорії «Проза» приймаємо твори малого жанру – оповідання, новели, казки, фрагменти романів і повістей. Обсяг рукопису – не більше 2000 слів
Тематика категорії «Проза»:
- Креативна проза: твори експериментального характеру з нестандартною композицією, стилями та підходами.
- Наукова фантастика або фентезі: сюжет творів описує наукові концепції та/або розвивається у вигаданому світі
- Історична література: твори опираються на події минулого.
- Детективи: твори, в яких розкривається якась загадка
- Психологічна проза: твори, в яких розкрито внутрішні конфлікти та емоційний стан героїв.
- Гумористична проза: твори описують комічні ситуації.
- Пригодницька проза: твори про захоплюючі пригоди, небезпеку та несподівані повороти сюжету.
У категорії «Поезія» приймаємо твори обсягом до 100 рядків такої тематики:
- Мрії
- Пригоди
- Майбутнє
- Природа
- Подорожі
- Архітектура
- Сучасне суспільство
- Краса у повсякденності
- Внутрішня гармонія
- Історичний екскурс
Частина 3. Мініхакатон
Мініхакатон – це захід, під час якого учасники сформують команди та працюватимуть над створенням власного креативного продукту або проєкту за підтримки менторів.
Напрям мініхакатону № 1 «Короткі жанри журналістики»
Під керівництвом менторів майбутні журналісти та блогери зможуть навчитися генерувати актуальний контент на задану тематику, зрозуміють жанрову структуру журналістських повідомлень та презентують тексти, здатні змінити життя на краще.
Напрям мініхакатону № 2 «Турнір копірайтерів»
Під керівництвом менторів блогери, піарники та рекламісти зможуть створювати тексти, що продають або просувають товар, залучають увагу цільової аудиторії.
Соцмережі фестивалю:
З усіх питань підтримки Фестивалю можна зв’язуватися з Оргкомітетом:
за поштою creative.hub@ukr.net
Організатори фестивалю: студенти кафедри видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», які вивчають журналістику, комунікації, рекламу та PR, видавничу справу та редагування