21 квітня стартує «Онлайн-курс журналістики і соціальних медіа» від Litosvita. У програмі — 10 лекцій (20 години занять). Курс буде корисний журналістам, блогерам, SMM-никам, авторам нон-фікшн і всім, хто працює у сфері медіа і комунікацій.
Лектори:
- Віталій Портников – журналіст, публіцист, письменник, засновник і ведучий програм на Espreso.tv та Radio Svoboda;
- Соня Кошкіна – журналістка, ведуча авторської програми Kishkina, співласниця і шеф-редакторка видання «Лівий берег» (LB.ua);
- Тетяна Гриньова – інтернет-підприємиця, блогерка, видавець lifestyle-видання bit.ua, bit.LIVE;
- Максим Щербина – редактор та сценарист «Телебачення Торонто», ведучий програми «ЩЕ!»;
- Олексій Фурман – виконавчий продюсер New Cave Media, фотожурналіст і стипендіат програми Фулбрайта (Школа журналістики Міссурі, США), володар премій POYi, CPOY, BOP та ін.;
- Марічка Паплаускайте – журналістка, головна редакторка головного українського репортажного медіа Reporters, викладачка Школи журналістики УКУ;
- Тетяна Огаркова – журналістка «Громадське.Світ», авторка циклу інтерв’ю «Життя інших», докторка літературознавства (Франція), координаторка міжнародного відділу Українського кризового медіа-центру, викладачка НаУКМА;
- Альона Дєньга – спеціалістка з діджитал-комунікацій та інтернет-маркетингу, засновниця Telegram-каналу «Ветер дует» і співзасновниця Digital masons;
- Юлія Сливка – інстаграм-блогерка, авторка першої в Україні інстаґрам-книги «# Чуєш, коли приїдеш додому?»;
- Вікторія Романюк – заступниця директора Могилянської школи журналістики, заступниця головного редактора проекту StopFake.org.
Лектори розкажуть про:
- Особливості написання різних типів текстів: від публіцистики, колонок і аналітики до репортажів і контенту для інтернет-медіа та соцмереж;
- Інструменти просування в Instagram і Telegram, формування унікального контенту, який захоплює;
- Як створити спецпроект у журналістиці: від ідеї до лайфхаків по технічній реалізації;
- Лайфстайл видання та як для них писати: стиль життя як матеріал для журналістського матеріалу;
- Як знаходити оригінальної ідеї, працювати з героями, деталями і фактами;
- Як зробити якісне інтерв'ю у різних форматах: від авторського Youtube-каналу до інтерв'ю для інтернет-видання;
- Новий журналізм: нон-фікшн, література факту, гонзо-журналістика;
- Як працювати з інформацією, щоб аналітика була дотепною; як гумор допомагає «продавати» складні теми.
Як взяти участь?
Щоб стати учасником курсу, потрібно зареєструватися: https://cutt.ly/ZtUHHib
Зареєстрованим учасникам ми надішлемо детальну програму та всі деталі щодо участі.
Вартість: для студентів – 1000 грн.; для працівників регіональних ЗМІ – 1200 грн.; повна вартість – 1500 грн. У вартість входить: 10 лекцій (онлайн-трансляції); відеозаписи і презентації з усіх лекцій (зберігатимуться протягом трьох місяців після закінчення курсу, до 21.08.2020); електронний сертифікат.
Дати: 21 квітня – 21 травня 2020 (заняття з 19:00 до 21:00 по вівторках і четвергах).
Зверніть увагу: якщо у вас не буде можливості переглянути трансляцію лекції, вона буде доступна для перегляду до 21 серпня 2020 р.
Місце проведення: ви можете слухати курс із будь-якої точки світу:)
Подія у Facebook: https://www.facebook.com/events/2948637245215612/
Детальна інформація на сайті: http://journalism.net.ua