Київський університет імені Бориса Грінченка та Кафедра видавничої справи Інституту журналістики запрошують до участі у V Всеукраїнському фестивалі буктрейлерів і промороликів «Book fashion».
1. Загальні положення
1.1. «Book fashion» – щорічний Всеукраїнський фестиваль серед студентів та школярів на розробку та просування в Інтернеті буктрейлерів і промороликів.
1.2. Буктрейлер – відеоанотація книги. Проморолик – рекламна відеопрезентація.
1.3. Організатори фестивалю:
Кафедра видавничої справи Інституту журналістики.
2. Мета і завдання фестивалю
2.1. Мета фестивалю – популяризація читання, привернення уваги читача до новинок книжкового ринку.
2.2. Завдання фестивалю:
- залучення студентів та школярів до популяризації читання;
- пошук новинок книгодруку;
- обмін досвідом з провідними ВНЗ та фахівцями в галузі реклами, видавничої справи та книгознавства, режесури та сценарної майстерності.
3. Номінації
3.1. Номінації Фестивалю:
- ігровий буктрейлер (відеоролик про книгу);
- презентаційний буктрейлер (набір слайдів);
- анімаційний буктрейлер (мультфільм про книгу).
3.2. Спеціальні номінації:
- трейлер до дитячої книги;
- трейлер до «розумної» книги (наукової, науково-популярної);
- трейлер до ділової/бізнес книги, нон-фікшн;
- трейлер до книги зі шкільної програми;
- лідер переглядів (за кількістю переглядів на YouTube);
- трейлер до книги у жанрі фантастики або фентезі;
- трейлер до книги переможця Міжнародного літературного конкурсу «Коронація слова».
4. Участь у конкурсі
4.1. Умови участі
У конкурсі можуть брати участь студенти вищих навчальних закладів, старшокласники (10–11 клас), учні молодшої та середньої школи (3–9 клас). Конкурс відбувається у кожній віковій категорії окремо. Участь безкоштовна. Буктрейлер може бути поданий як від однієї особи, так і від групи з 2-х чи 3-х осіб. При виявленні плагіату робота буде знята з конкурсу.
4.2. Вимоги до конкурсних робіт:
- тривалість буктрейлера – не більше 2 хвилин;
- презентаційний буктрейлер – 9-16 слайдів;
- тривалість проморолика – не більше 2 хвилин.
5. Етапи конкурсу та критерії оцінювання робіт
5.1. Етапи проведення конкурсу:
1. Охочі взяти участь у конкурсі надсилають заявку та посилання в мережі YouTube для перегляду готового буктрейлера чи проморолика на електронну адресу: kvsr.ij@kubg.edu.ua. У темі повідомлення зазначте: «Фестиваль буктрейлерів». Учні молодшої та середньої школи можуть пересилати презентації безпосередньо на електонну адресу оргкомітету.2. Термін подачі: з 18 лютого до 10 квітня 2019 року.3. Конкурсна комісія відбере роботи до шорт-листа та розмістить їх 18 квітня 2017 року на сторінці кафедри видавничої справи Київського університету імені Бориса Грінченка (ij.kubg.edu.ua/struktura/kafedry/2016-06-23-13-41-26/podii.html).4. Конкурсна комісія визначає 1-е, 2-е та 3-є місце у кожній номінації, а також Гран-прі та оголошує переможців 20 квітня 2019 року.
5.2. Критерії оцінювання робіт:
- відповідність роботи меті Фестивалю;
- інформативність;
- оригінальність (новизна та креативність);
- професіоналізм (техніка та якість виконання).
6. Інші умови
6.1. Організатори фестивалю залишають за собою право використовувати роботи конкурсантів з навчальною та рекламною метою для популяризації щорічного Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «Book fashion».
6.2. Адреса оргкомітету:
04212, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13–Б,
Київський університет імені Бориса Грінченка,
кафедра видавничої справи (к. 112-а).
Е-mail: kvsr.ij@kubg.edu.ua
Телефон: (044) 485-21-61
Більше інформації тут: ij.kubg.edu.ua/struktura/kafedry/2016-06-23-13-41-26/anonsy.html