Питання, яке кожного дня задають собі копірайтери, журналісти, редактори, smm-спеціалісти та маркетологи: «Як написати текст, який приверне увагу?».
Лекція Дмитра Мамонтова Senior-копірайтера в Havas Ukraine — нагода обмінятися новими ідеями. За півтори години ми розглянемо приклади якісного та неякісного копірайтингу, розберемося, як перетворювати суху маркетингову інформацію на яскраві ідеї, як вмикати внутрішнього редактора та де брати натхнення, якщо «не пре».
Для кого?
- Працівників креативної індустрії, включаючи арт-директорів, дизайнерів та акаунтів
- Всіх, хто любить писати та прагне робити це ще краще
Програма:
- Структура рекламного повідомлення: що саме робить його помітним?
- Як змусити споживача увімкнути увагу і чому це важливо?
- Зображення і текст: як зробити їх ідеальними партнерами?
- Як швидко і об'єктивно перевірити рекламний макет?
- Стівен Кінг, Хемінгвей та Девід Огілві — що порадили б «супергерої»?
Про лектора:
Дмитро Мамонтів — Senior-копірайтер в Havas Ukraine.
Понад 15 років в рекламній індустрії в провідних локальних та мережевих агенціях: Sablya, MullenLowe Adventa, YARCHE, Saatchi & Saatchi Ukraine.
Створював успішні кампанії для Coca-Cola Ukraine, Fanta, Milka, Carling, AXA Insurance, Dirol, letgo, Rozetka.ua, Райффайзен Банк Аваль / Raiffeisen Bank Aval та інших.
Серед нагород: Effie, KIAF, Ad Black Sea, Red Dot.
Портфоліо лектора: www.behance.net/Mammoths-Not-Dead
Розклад: 24 січня, 19:00-20:30
Вартість: Першим 5 учасникам: 200 ₴. Вартість без знижки: 250 ₴
Приходьте, будемо вивчати основи якісного копірайтингу.
Чекаємо на ваші реєстрації на сайті: http://svc.com.ua/textandrive
Київ, School of visual communication, вул. Златоустівська 34
Подія у Facebook: https://www.facebook.com/events/822905018042844/