30 січня в Києві директорка видавництва «Основи» Дана Павличко проведе авторський курс «Книжковий маркетинг». Лекторка поділиться досвідом створення і просування видавничого продукту, «маркетинговою зброєю» і методами управління книжковими проектами.
Учасники курсу дізнаються тонкощі маркетингу на книжковому ринку, успішні практики та стратегії просування книжок, як знайти і задовольнити читача, як скласти дієвий план та власне «як продати книжку»
Тривалість курсу – 6 годин лекційних і практичних занять. Програма буде цікава студентами видавничої справи і редагування видавцям-початківцям та авторам, які планують видати книжку. Також курс буде корисний дослідникам видавничої справи та усім, хто цікавиться книжками.
Примітка: в афіші використано фото Руслани Алексеєнко, культурний портал Artmisto
ЯК ВЗЯТИ УЧАСТЬ?
Щоб стати учасником курсу, потрібно заповнити реєстраційну анкету: https://goo.gl/iiJFpu Кількість місць обмежена. Кожен учасник сплачує організаційний внесок – 400 грн (у вартість входить: навчальна програма, кава-брейки, роздаткові матеріали).
Дата і час проведення: 30 січня (з 13:00 до 19:00)
Місце проведення: Дім освіти та культури «Майстер Клас» (вул. Лаврська, 16)
Контактна особа: Мар’яна Хемій (093-767-43-81, litosvita.org @ gmail.com)
Подія у Facebook: http://facebook.com/events/990686557671882/
Організатор: Центр літературної освіти
Організаційний партнер: Дім освіти та культури «Майстер Клас»
Інформаційні партнери: Платформа, Велика Ідея, Хмарочос, Litcentr, Буквоїд, Читомо, Громадське радіо, книгарня «Є»