23-24 травня в Києві відбудеться курс «Як видати книгу». Видавці та літературні менеджери поділяться секретами співпраці з видавництвами та способами ефективного просування книжок авторів-початківців. Програма курсу складається з 16 годин лекційних та практичних занять.
Учасники курсу дізнаються:
- ефективні шляхи видання власної книги;
- як розуміти видавничі потреби, сформувати правильну пропозицію і презентувати рукопис видавцям;
- які є дієві інструменти книжкового маркетингу, PR і просування автора-дебютанта;
- як видавництво бачить свого ідеального автора;
- як стати помітним і знайти свою нішу в літературному процесі.
Також спікери розкажуть про «внутрішню кухню» книжкового ринку, «підводні течії» правової сторони співпраці з видавництвами, на що звертати увагу в авторських договорах, та яких помилок уникати; окреслять вимоги, критерії та особливості літературних конкурсів.
Хто наші спікери?
- Завен БАБЛОЯН – видавничий менеджер, перекладач, публіцист, літературний менеджер, працював у видавництвах «Фоліо», «Треант», «Око» та ін.;
- Юка ГАВРИЛОВА – літературний агент, Голова комітету Київської організації Незалежної медіа профспілки України, керівник юридичного бюро для журналістів;
- Ростислав СЕМКІВ – видавець, літературознавець, критик і публіцист, директор видавництва «Смолоскип», викладач у «Києво-Могилянській Академій»;
- Світлана СКЛЯР – видавець, головний редактор найбільшого в Україні видавництва «Клуб Сімейного Дозвілля»;
- Микола ШЕЙКО – директор «Видавництва Старого Лева», у минулому – медіа-менеджер видавництва «Критика», гендиректор видавничого дому «Галицькі контракти» та гендиректор «Українського тижня».
Програма курсу «Як видати книгу»
- Ростислав Семків – лекція «Ефективна співпраця з видавцями: три шляхи видання книжки»
- Світлана Скляр – лекція «Що хоче видавництво від молодого автора? Яким видавець бачить свого ідеального автора?»
- Юка Гаврилова – лекція «Видавець мене не бачить. Декілька способів стати помітним»
- Юка Гаврилова – лекція «Договір між автором та видавництвом: деталі вирішують усе»
- Микола Шейко – «Що робити з виданою книжкою: ефективне просування, маркетинг і PR»
- Завен Баблоян – лекція «Пропозиція, від якої важко відмовитися»
- Презентація-огляд – «Літературні конкурси України: критерії, особливості, журі та все, що потрібно знати авторам»
- Практичне завдання, аналіз і обговорення
Як взяти участь?
Щоб стати учасником курсу, потрібно заповнити реєстраційну анкету: http://goo.gl/qpwj9X Прийом заявок триває до 21 травня включно. Кількість місць обмежена. Кожен учасник сплачує організаційний внесок – 400 грн (у вартість входить навчання, кава-брейки, роздаткові матеріали тощо).
Дати проведення: 23-24 травня (з 11:00 до 19:00)
Місце проведення: Музей книги і друкарства України (вул. Лаврська, 9, корп. 9)
Подія у Facebook: http://facebook.com/events/483551241801675/
Контактна особа: Мар’яна Хемій (093-767-43-81, litosvita.org @ gmail.com)
Організатор: Центр літературної освіти
Організаційний партнер: Музей книги і друкарства України
Інформаційні партнери: ART Ukraine, Платформа, Korydor, Буквоїд, Літературний портал "Litcentr", Читомо, ЛітАкцент, Друг читача, Купідон, Смолоскип, книгарня «Є»