19 Квітня 2024, 16:00 | Реєстрація | Вхід
/ В Києві відбудеться перша Школа літературного менеджменту. - 22 Лютого 2012

В Києві відбудеться перша Школа літературного менеджменту.

Категорія: «Події»
Дата: 22 Лютого 2012 (Середа)
Час: 16:53
Рейтинг: 5.0
Матеріал додав: pole_55
Кількість переглядів: 1370



30 березня – 1 квітня 2012 року в Києві відбудеться перша в Україні Школа літературного менеджменту. Досвідченні менеджери, видавці, письменники і бізнес-тренери навчатимуть молодих колег проектному і культурному менеджменту, фандрайзингу, PR-технологіям, видавничій справі. Реєстрація учасників триває до 20 березня включно.

За словами координатора Літклубу "МАРУСЯ” Дмитра Стретовича, головна мета Школи – створити середовище успішних молодих літературних менеджерів та надати їм знання і практичні навички з менеджменту мистецтва.

"Не секрет, що одна з ключових проблем українського літпроцесу – слабкий менеджмент. І Літклуб "МАРУСЯ” як прогресивна організація хоче почати процес вирішення цієї проблеми. Школою ми хочемо зробити поштовх для професійного розвитку молодих літературних менеджерів і упевненні, що від цього виграє вся українська література”, – підкреслив Дмитро Стретович.

Навіщо брати участь у Школі? Для того, щоб:

- навчитися основам ефективного культурного менеджменту, промоції літературного продукту і культурних подій, успіху в ораторської майстерності, фандрайзингу, проектному менеджменту тощо;
- підвищити власну компетентність та конкурентоздатність на ринку ідей, продукції та послуг у сфері мистецтва.

Окрім лекцій і тренінгів, програмою школи передбачена творча робота учасників та зустріч з представниками близько 20 благодійних фондів, культурних центрів і посольств. Під час зустрічі учасники зможуть налагодити зв’язки, щоб надалі дієво співпрацювати.

Хто може стати учасником Школи? 

Молоді особи віком 18-35 років з усіх регіонів України, які займаються  літературним менеджментом або лише планують долучитися до менеджменту мистецтва. Перевага надаватиметься тим конкурсантам, які:
- активні учасники літературного та культурно-мистецького життя;
- вмотивовані вдосконалювати свої навички літературного менеджера;
- мають чітке бачення, як використовувати знання і досвід, здобутті на Школі.

Для того, щоб взяти участь у Школі, потрібно заповнити  реєстраційну АНКЕТУ (http://bit.ly/wdk6r5). Відбір 25 учасників здійснюється на конкурсній основі. Дедлайн прийому анкет – 20 березня включно.

Участь у школі безкоштовна. Учасники сплачують лише організаційний внесок у розмірі 100 грн. Також учасники з інших міст самостійно забезпечують собі проживання і дорогу до Києва.
Хто наші лектори? 

Ділитимуться знаннями професіонали з багаторічним досвідом у сфері культурного і проектного менеджменту, PR-технологіях, маркетингу, видавничій справі:

1. Завен Баблоян – заступник директора «Oko Publishing House», літературний менеджер, перекладач 
2. Назарій Боярський – віце-президент ВМГО «Дебатна Академія», бізнес-тренер 
3. Ірина Вікирчак – виконавчий директор Міжнародного поетичного фестивалю «MERIDIAN CZERNOWITZ» 
4. Володимир Дегтярьов – директор «Newsfront PR Agency» 
5. Олесь Доній – голова МО «Остання Барикада», народний депутат України 
6. Олександр Кабанов – головний редактор журналу «ШО», директор міжнародного фестивалю «Київські Лаври»
7. Віталій та Дмитро Капранов – директори видавництва «Зелений пес», письменники, організатори книжкових ярмарок і акцій  
8. Олександра Коваль – президент ГО «Форум видавців» 
9. Марія Придьма – координатор Літклубу «Маруся», тренер 
10. Сергій Руденко – шеф-редактор порталу «Буквоїд», журналіст

Дата проведення: 30 березня – 1 квітня 2012 року
Місце проведення: Київ, «Інтерньюз-Україна» (вул. Ризька, 15)

З будь-яких питань звертайтесь до координатора проекту Дмитра Стретовича 
(тел.: 068-803-24-97, e-mail: dmytro.stretovich@gmail.com).


0 коментарів

Залишити коментар

avatar